Algemene voorwaarden

Ingangsdatum 30-12-2011 om 15:10

Algemene Voorwaarden Laquito.nl Verkleedkleren

De Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen die u aangaat met ons. Door artikelen bij ons te bestellen, geeft u tevens aan akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden.

Artikel 1. Overeenkomst
Artikel 2. Prijzen
Artikel 3. Betaling
Artikel 4. Verzending
Artikel 5. Ruilen/retourneren
Artikel 6. Garantie
Artikel 7. Aansprakelijkheid
Artikel 8. Privacy
Artikel 9. Klachten
Artikel 10. Acties

Artikel 1. OVEREENKOMST
 Op onze website www.laquito.nl kunt u artikelen uit onze webwinkel bestellen. Alle gegevens die wij nodig hebben om uw bestelling te verifiëren en verwerken, dient u volledig en naar waarheid in te vullen. Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen akkoord te gaan met de leverings- en betalingsvoorwaarden. Als de bevestiging van de bestelling verstuurd wordt is er een overeenkomst tot stand gekomen. Laquito.nl behoudt zich het recht voor haar leverings- en/of betalingsvoorwaarden te wijzigen. U mag gedurende een periode van 5 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgaaf van reden de bestelde artikelen retourneren. Hiervoor gelden wel enige regels (zie artikel 5). Na afloop van deze periode is uw aankoop definitief. U bent dan eigenaar van de geleverde artikelen.

Artikel 2. PRIJZEN
U betaalt de prijs die op het moment van bestellen op de website www.laquito.nl is vermeld. Alle prijzen zijn vermeld exclusief verzendkosten.

Artikel 3. BETALING
U dient uw bestelling vooruit te betalen, via iDEAL of vooraf overmaken op ons bankrekeningnummer. Ook is het mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen. Dan dient u contant afrekenen. Laquito.nl streeft ernaar om bestellingen binnen 24 uur na ontvangst van de betaling ter verzending aan te bieden. Hiertoe is Laquito.nl echter niet verplicht. De uiterste leveringstermijn is 2 werkdagen na betaling van de bestelling. Indien de bezorging door (tijdelijk) niet in voorraad zijn of om andere redenen vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de klant hiervan binnen 2 werkdagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht.

Artikel 4. VERZENDING
De verzendkosten worden, afhankelijk van de door u gekozen artikelen en levering, getoond in de pagina “Winkelwagen”. De door u gekozen artikelen worden verstuurd via een verzendbedrijf. De artikelen worden als pakketpost verzonden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor bezorgfouten en/of eventuele vertragingen bij het verzendbedrijf. De verzending van uw bestelling vindt plaats onder volledige verantwoordelijkheid van het verzendbedrijf. Uiteraard zullen wij bij klachten wel samen met u zoeken naar een passende oplossing gezien wij uw klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. Indien blijkt dat een door ons verstuurde zending bij aankomst niet compleet of verkeerd geleverd is, dient u binnen 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling dit aan ons kenbaar te maken. Na deze periode zullen reclamaties niet in behandeling worden genomen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor foutieve adressering. Indien u een fout maakt in uw adresgegevens en de bestelling daardoor niet op uw adres wordt afgeleverd, zijn de kosten voor het eventueel opnieuw opsturen van uw bestelling voor uw eigen rekening. Indien u bij het bestellen een ander afleveradres, bv dat van uw buren, vrienden of familie opgeeft, geeft u te kennen dat zij namens u voor ontvangst van het pakket mogen tekenen. U bent als klant op dat moment zelf verantwoordelijk voor het pakket. Indien u de geadresseerde verzuimt te informeren betreffende de levering en het pakket wordt geweigerd of het pakket na ontvangst zoek raakt, kan Laquito.nl hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. Alle hieruit voortvloeiende kosten zijn dan ook voor uw eigen rekening.

Artikel 5. RUILEN/RETOURNEREN
Wanneer u artikelen ruilt of retourneert dient u zelf de kosten van de retourzending voor uw rekening te nemen. De kosten bij ruiling bedragen de reeds betaalde verzendkosten aan Laquito.nl + de bijkomende kosten voor het versturen van het pakket naar ons bedrijfsadres. Wilt u ruilen vanuit het buitenland, neem dan contact met ons op voor de tarieven. Voor het ruilen of retourneren kunt u met uw pakket naar een TNT postkantoor gaan of via DHLforyou.nl het pakket aanbieden.

Lid 1. Alleen artikelen die bij Laquito.nl zijn gekocht kunnen geruild of geretourneerd worden, ongebruikt en indien mogelijk in de originele verpakking (onbeschadigd).
Lid 2. Voordat u artikelen terugzendt, dient u hierover eerst per e-mail contact op te nemen. Om een retour aan te vragen stuurt u een e-mail met retourverzoek voorzien van ordernummer en reden retourzending, naar mail@laquito.nl. Stuur geen artikelen retour zolang u geen bevestiging van ons heeft ontvangen.
Lid 3. U kunt gedurende 7 werkdagen na ontvangst van uw bestelling ruilen of de artikelen retourneren. In geval van het retourneren van artikelen, ontvangt u het aankoopbedrag van de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling op uw rekening. Let op (indien van toepassing) : de door ons gemaakte betaalkosten/behandelingskosten voor iDEAL (€ 1,-) zullen op dit bedrag in mindering worden gebracht. Bij het retourneren van een order dient een gratis artikel (indien door ons verstrekt) ook geretourneerd te worden in de originele verpakking, ongebruikt, ongedragen, onbeschadigd. Indien het gratis artikel niet wordt geretourneerd, wordt het artikelbedrag van het gratis artikel in mindering gebracht op het retour te boeken artikelbedrag. Indien u wenst te ruilen voor een andere maat is het ook mogelijk om opnieuw een bestelling te plaatsen en het reeds ontvangen artikel aan ons te retourneren, wij zullen u dan het aankoopbedrag, na ontvangst van de artikelen binnen 14 dagen op uw bankrekening terugstorten. Indien u bij deze opnieuw geplaatste bestelling een door ons verstrekte kortingscode gebruikt (wat NIET is toegestaan bij ruiling), zullen wij het aankoopbedrag van deze bestelling (met verstrekte korting) op uw bankrekening terugstorten. Indien u niet tevreden bent over de kwaliteit van de door ons geleverde produkten, kunt u deze vanzelfsprekend aan ons retourneren. De verzendkosten hiervoor zijn echter wel voor uw eigen rekening.
Lid 4. U dient, na ontvangst van een retourbevestiging, de artikelen binnen 14 werkdagen onbeschadigd, ongedragen, ongewassen en met alle aangehechte of aangebrachte kaartjes, labels of stickers in de originele verpakking terug te sturen. En voor de Spaanse schoenen geldt : Spaanse schoenen welke gebruikssporen onder de voetzool hebben, worden NIET retour genomen. Mocht u ze toch in deze staat aan ons retourneren, dan zijn de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening. Tevens dienen de Spaanse schoenen in de originele/ onbeschadigde schoenen doos aan ons geretourneerd te worden, verpakt in een aparte doos, dwz het is niet toegestaan de schoenen alleen te retourneren in de originele schoenendoos voorzien van tape met onze adresgegevens. Indien u ze toch op deze manier aan ons retourneert, kunnen wij de schoenendoos niet meer gebruiken voor verkoop en zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor € 2,50 kosten in rekening te brengen.
Lid 5. De kosten en het verzendrisico van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Lid 6. Artikelen kunnen alleen geruild worden voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleurstelling (indien voorradig).
Lid 7. Ruilen is mogelijk, echter wij zijn niet verantwoordelijk voor het verkeerd/niet opmeten/ niet goed nakijken van de maten van de Spaanse jurken of schoenen door de klant zelf. De door ons aangegeven maatvoering is slechts een richtlijn en alle kosten voor een eventuele retourzending zijn dan ook voor de klant zelf. De foto`s op onze website zijn slechts sfeer foto`s, hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Artikel 6. GARANTIE
Lid 1. Alle door ons geleverde artikelen zijn van een reguliere kwaliteit en voldoen aan alle normen en eisen die daaraan, bij normaal gebruik, kunnen worden gesteld. Wij geven alleen garantie wanneer de levering bij aankomst bij koper onvolledig of kapot blijkt te zijn. U dient ons hier binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw bestelling van op de hoogte te stellen. Na het in gebruik nemen van de artikelen geven wij geen garantie meer op de artikelen.
Lid 2. Wanneer blijkt dat een door ons geleverd artikel niet voldoet aan de afgegeven garantie, zoals hierboven in artikel 6.1 beschreven, draagt Laquito.nl binnen redelijke termijn zorg voor een oplossing.

Artikel 7. AANSPRAKELIJKHEID
Lid 1. Iedere aansprakelijkheid van Laquito.nl en de producten van Laquito.nl voor schade, van welke aard dan ook, wordt uitdrukkelijk uitgesloten, Laquito.nl is ook niet aansprakelijk voor de schade die bij uitvoering van de overeenkomst door derden wordt veroorzaakt.
Lid 2. Laquito.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele schade voortvloeiend uit het gebruik van de producten van Laquito.nl

Artikel 8. PRIVACY
Uw persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Laquito.nl Wij gebruiken deze gegevens voor het beoordelen, aangaan en uitvoeren van met u gesloten overeenkomsten en het beheren van de daaruit voortgekomen klantrelatie. Zonder uw expliciete toestemming verstrekt Laquito.nl uw gegevens niet aan derden.

Artikel 9. KLACHTEN
Als u klachten heeft over onze artikelen of onze service, of u bent op een andere manier ontevreden over onze dienstverlening dan kunt u contact met ons opnemen via mail@laquito.nl Wanneer uw klacht een specifieke bestelling betreft vermeld dan ook het ordernummer en de specifieke klacht. Wij zullen u dan tevens verzoeken een foto van de klacht aan ons te mailen ter beoordeling

Share |